Waar kan je een verzekering voor mobiel + tablet + laptop aanvragen?

Ik loop nu al een tijdje voor school met een aantal dure elektronica producten op zak, waarde bij elkaar is zeker €2500,-. Nu ben ik bang dat het gestolen wordt of dat het kapot gaat. Ik heb al een verzekering voor mijn telefoon voor €15,- per maand bij Vodafone, maar heb het gevoel dat ik daar een beetje mee wordt afgezet.

Wat is een goede verzekering ervoor? Ik ben een student, hoeft niet de allergoedkoopste te zijn, maar het liefst een goede. Alvast bedankt!

Groetjes,

Matthijs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je al bij je huidige verzekering geïnformeerd of je niet al voor bovenstaande zaken verzekerd bent? Ik heb vrij duur fotoapparatuur maar heb deze niet extra verzekerd omdat dit bij de inboedelverzekering inzit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ABN als bank en die hebben een speciale verzekering voor Ipads, laptops, etc... vanaf ca. 2 euro per maand. Neem eens een kijkje, https://www.abnamro.nl/nl/prive/verzekeren/studenten.html

Antwoorden (2)

Je kan dit bijvoorbeeld bij Mediamarkt aanschaffen. Je betaalt daar enkel administratiekosten (€9,95), de premie zelf betaal je aan de verzekeraar.

Kijk maar eens op http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/service-extra-diensten.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Interpolis heeft een 'buiten-de-deur-verzekering". Voor telefoons, laptops, dure sportspullen, etc. etc. Ik heb het in combinatie met inboedelverzekering en nog andere verzekeringen van Interpolis en krijg daardoor premiekorting. Kijk eens bij jouw inboedelverzekering of ze ook zo'n optie hebben. In combinatie is het altijd goedkoper dan overal losse verzekeringen afsluiten en je hoeft nooit te discussieren over of iets thuis is gejat of onderweg, want het loopt bij dezelfde verzekering. Wordt je tas met spullen gejat terwijl jij je fiets in de schuur zet, dan keert de inboedelverzekeraar niet uit want het gebeurde buiten, en de 'onderwegverzekering' doet moeilijk want je was immers al thuis.