Hoe kan een uitvaartverzekering op "klantvriendelijkheid" getest worden?

Ik las een tijdje terug dat zo'n uitvaartverzekering een hoog klantvriendelijkheid cijfer had gehad. Maar... De klanten die ze krijgen, die zijn over het algemeen dood, hoe komen ze dan tot zo'n cijfer?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De klantvriendelijkheid van een uitvaartmaatschappij wordt beoordeeld door de nabestaanden. Dat zijn degenen die met die maatschappij te maken hebben en dat zijn degenen die ook meestal de rekening betalen en dat zijn degenen die dan ook als "klant" gezien worden. Toegevoegd na 3 minuten: Maar ook alle mensen die een uitvaartverzekering hebben en al vantevoren contacten hebben met hun uitvaartmaatschappij kunnen natuurlijk heel goed beoordelen of zo'n maatschappij klantvriendelijk is.

Hoewel de "hoofdklant" uiteraard niet echt meer aanspreekbaar is, heb je uiteraard wel te maken met de nabestaanden van de klant en die zullen doorgaans willen dat alles vlot en goed verloopt, zoals afgesproken met de hoofdklant, zodat ze zelf niet met allerlei extra geregel zitten. Zij zullen dan dus diegenen zijn die de service en klantvriendelijkheid van de uitvaartverzekering in kwestie zullen beoordelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100