Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

gister aanrijding gehad, moeite de hele precieze toedracht op te schrijven, wat nu? voor de verzek is het immmers vangroot bel precies aan te geven

de hele precieze toedracht vind ik erg belangrijk, maar kan het niet meer goed terughalen doordat het allemaal erg snel ging. Auto voor me draaide plotseling op een kruispunt. ik heb de zijkant/hoek van de ze auto geraakt aan de bestuurderzijde, ik reed achter hen..
Ik heb geen enkel zelfverwijt, het gebeurde erg snel zonder richting

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb zelf het idee dat ze eerst iets naar rechts gingen, mijn getuige/inzittende kan dit niet bevestigen, wat moet ik nu vermelden? ik vind het erg van belaang datt de tegenparty opdraaid, het was een onvoorzichtige actie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
760
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is waarschijnlijk toch jouw schuld. Achterop rijden is bijna altijd jouw fout, afstand houden enzo. De auto voor jou is beboetbaar voor het niet aangeven van richting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook ik vrees dat je klos bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de klos...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Schrijf op wat je allemaal zeker weet. Meer dan dat en beter dan dat, kan je (het) op dit moment niet doen.

Het is de taak van de verzekeringsmaatschappij uit te zoeken wat er werkelijk is gebeurd en daarna te bepalen wie er schuldig is aan de aanrijding.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Als je een auto van achter aanrijdt moet je een heel goed verhaal hebben anders is het jouw fout.
Op een kruising, de zijkant geraakt? Was je aan het inhalen?
Is er niet ter plaatse een schadeformulier ingevuld? Waarom niet? Wat staat daar op?
Zijn er andere getuigen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding