Wat kost het als ik een boekhouder laat uitzoeken wat ik terug krijg aan het eind van het jaar ??

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan moet je de boekhouder (adviseur) vragen wat hij/zij rekent per uur. Dat verschilt nogal bij de een of de ander. Kleine indicatie: Ik betaal 50 euro, dan is alles weer geregeld en rond.

Dat ligt er helemaal aan hoelang de boekhouder met je bezig is. Als het een heel ingewikkeld verhaal is dan zal je duurder uit zijn. Maar gemiddeld kost een particulier met een standaard aangifte rond de € 50,-

Ik heb een abonnement bij mijn financieel adviseur. Dat kost me 100 euro per jaar. Daarvoor doet hij de belastingaangifte en houdt hij al mijn verzekeringen en vaste lasten in de gaten en zoekt hij straks weer de beste hypotheekvorm voor ons uit.

wij hebben een gepensioneerde man van de vakbond en die doet het voor 30 euro we hebben geen zaak dus gewoon huis tuin en keuken belasting

Allereerst waarom denk je dat je wat terug krijgt? Als je daar reden toe hebt dan ben je voor € 25 een half jaar lid van de grootste vakbond en zoeken ze het gratis voor je uit. Wel geen maanden wachten met een afspraak maken, ook om het geld waar je recht op hebt, gegarandeerd voor 1 juli op je bankrekening te krijgen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100