Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke zorgverzekeringen zijn goed en kosten weinig voor een 18-jarige?

volgend schooljaar ga ik studeren aan het HBO

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
825

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Anderzorg is goedkoopste als je in 1 keer betaald dan kost het je 64,26 per maand. Echter kun je beter je geld in de sloot gooien, want als 18-jarige zul je toch geen winst kunnen behalen(of er in de buurt komen)
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn verschillende zorgverzekeringen speciaal gericht op studenten. Als je studeert kan je bij verschillende instanties een collectieve studentenzorgverzekering afsluiten. Het grote voordeel is dat je korting krijgt op je basisverzekering en/of aanvullende verzekering. Vaak kunt je via je hogeschool of universiteit een collectieve zorgverzekering afsluiten. Informeer hiervoor bij je eigen hogeschool of universiteit. Ook bieden de De Landelijke Studenten Vakbond (LSVb) en het Interstedelijk Studenten Overleg (ISO) een collectieve zorgverzekering voor studenten.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Als je geen aparte ziektes of tandarts nodig hebt kun je gewoon beste jongeren verzorgt nemen van menzis

je betaald best veel 108 euro volgens mij maar je krijg toch 20ste van de maand weer 69 euro terug als je weinig inkomen hebt! dus de kosten zijn maar 39 euro!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb veel positiefs gelezen en gehoord over anderzorg.
En zorgverzekeraar van Menzis voor jongeren.

www.anderzorg.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat dit artikel niet meer actueel is maar zie deze vraag via deze pagina toch vrij hoog staan in Google.
Er zijn diverse vergelijkingsite waar je handige informatie vandaan kunt trekken. Independer, hoyhoy, overstappen zijn daar een groot voorbeeld van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding