juridisch verjaring

heb verschil van mening met pensioenfonds
omdat het finacieel slecht ging met fonds

willen ze dat ik over 2003 en 2007 meer premie moet betalen
[ik nam premievrij deel]

sturen ze mij in december 2010een nota 798.50 betalen
eenvierde van de premie over die jaren
en na 2007 weer premievrij

geld hier niet de wet van verspeeld recht door verjaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om hier een goed antwoord op te krijgen is het waarschijnlijk beter je tot een rechtswinkel te wenden - dan weet je - bijna - zeker dat het antwoord goed is

Het beste antwoord

Ten eerste, ik zou hier eens over spreken met iemand van de rechtswinkel oid. Maar van verjaring zal niet snel sprake zijn. Daarvoor moet de vordering eerst zijn ontstaan. Dat laatste zal waarschijnlijk - op basis van de alg voorwaarden - pas zijn geweest toen de slechte resultaten bleken. Pas na het ontstaan van de vordering gaat er een verjaringstermijn van 5 jr lopen.

Om het precies en goed te kunnen beoordelen is meer feitelijke informatie nodig. Kortom, u zou er goed aan doen om uw zaak eens voor te leggen aan een jurist. De rechtswinkel is een prima, laagdrempelige optie.

Succes!