Nederlanders sparen gemiddeld € 212,- per maand:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Economie/article/detail/2427758/2011/05/12/De-Nederlander-spaart-gemiddeld-216-euro-per-maand.dhtml

Toegevoegd na 52 seconden:
Sorry, dat moet 216 zijn.

Maar dat is toch bij benadering, dat kan het afgelopen jaar iets meer of minder zijn geworden.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het is een artikel van 1,5 jaar geleden en dat is gemeten over de tijd die nog eens daarvoor lag. Ik weet wel zeker dat men de afgelopen anderhalf jaar minder is gaan sparen ;) of meer want we zijn minder gaan uitgeven ;)