Krijg je Automatisch kredietlimit als je al lange tijd een ing betaalrekening hebt of moet je dit zelf aanvragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Lenen

Het beste antwoord

Dit moet je zelf aanvragen bij de ING. Dat kun je doen via onderstaande link. Ze hanteren de norm dat je net zoveel rood mag staan als dat er maandelijks aan geld wordt gestort op de rekening. Maar hou er wel rekening mee dat rood staan erg duur is. Het is vooral handig, als net de huur of hypotheek afgeschreven wordt als je salaris nog net niet binnen is en het rood staan dus maar een paar dagen duurt per keer. Maar langdurig rood staan is erg duur. Plus dat er natuurlijk dan iets niet klopt als er maandelijks meer uit gaat dan er in gaat. Dat hou je niet vol. Dan zul je toch de uitgaven moeten verminderen of zorgen dat er meer geld binnenkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je krijgt niet automatisch kredietlimit bij de ing. Je moet dit aanvragen.

Je hebt kwartaal krediet. Hierbij moet je eenmaal per kwartaal positief staan. En je hebt continukrediet (dit is een doorlopende lening of een persoonlijke lening)