Axie Infinity is een online game waar je tokens kunt verdienen door bekwaam te spelen en bijdrages te leveren aan het ecosysteem. Deze game is geïnspireerd door de Pokémon wereld. Het spel heeft diertjes waarbij je tactisch moet spelen door te strijden, verzamelen, opvoeden en op land te bouwen in een koninkrijk, voor je Axie diertjes. Deze game is ook gebaseerd op land bezit, en alle diertjes en land zijn NFTs.

Behalve dat het een leuk spel is, is het ook uitgegroeid tot een sociaal network en plek waar je werk kunt vinden. De sterke gemeenschap van spelers en de play-to-earn (P2E) optie hebben hiervoor gezorgd.
2 jaar geleden
Axie Infinty is inderdaad een spel dat is gebaseerd op de blockchain. Binnen het spel kun je handelen, vechten en meer. Als aansluiting op het antwoord van fremar kun je de diertjes/wezens (genaamd Axies) verzamelen, bestrijden, verhandelen, fokken etc.

Naast dat Axie Infinity een game is, is er ook een cryptocurrency. Deze unieke governance token heeft de naam: Axie Infinity Shards (AXS). AXS wordt gebruikt om belangrijke beslissingen te maken over de toekomst van het project, maar geeft ook de houders zeggenschap over hoe het kapitaal in Axie Community Treasury wordt geïnvesteerd.
een jaar geleden