Is er in België een alternatief voor het Meesman beleggingsfonds ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
1.8K

Antwoorden (2)

Het Meesman beleggingsfonds bestaat niet. Meesman is een vermogensbeheerder met de volgende 4 fondsen

Meesman Global Stock Index Fund
Meesman European Stock Index Fund
Meesman Emerging Markets Stock Index Fund
Meesman Euro Bond Index Fund

Maar er zijn vele indexfondsen die verhandeld worden, je kan bijvoorbeeld denken aan de iShares van de aanbieder Blackrock.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meesman belegt 1:1 in Vanguard indexfondsen.

U kunt via elke bank of broker indexfondsen, ETF's of trackers kopen van een groot aantal aanbieders, waaronder Vanguard.