Als ik met een wallie transaktie betaald wordt, moet er dan nog btw worden afdragen aan de fiscus als bedrijf zijnde?

http://www.wallie.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je als bedrijf BTW plichtig bent wel, hoe er betaald wordt heeft niets met de BTW afdracht te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als bedrijf moet je op producten veelal 19% BTW afdragen, ook al wordt je betaald met Wallie, dat maaakt geen verschil, het betreft alsnog een betaling. Of je BTW moet betalen voor commisies aan Wallie, dat weet ik dan weer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een betaling is een betaling. of je dat nou met wallie doet, met een creditcard of via de bank. De vraag of er btw moet worden afgedragen doet niet ter zake.