Laten ze mij de BTW tweemaal betalen?

Picture for question
8 maanden geleden
Utrecht
8 maanden geleden
Nee hoor. Even narekenen en je ziet dat het klopt. De optelling "subtotaal" is van de prijzen zonder BTW.

Antwoorden (1)

Nee, Ze rekenen uit per artikel wat het bedrag is. Deze artikelen hebben samen €6,11 als BTW. De bedragen achter die drie artikelen zijn totaal €35,25. Ze hebben alleen de totaalkosten van BTW apart erbij staan en het subtotaal. Daarna pas het totaalbedrag. Als je de kosten pakt van de prijs exclusief BTW dan zul je uitkomen op €29,14. Ze hebben de BTW dus 1 keer gerekend.
8 maanden geleden
tinus1969
8 maanden geleden
Simpeler: de linkerkolom (excl BTW) telt op tot het subtotaal van 29,14
teusvh
8 maanden geleden
Dank je. Klopt helemaal. Suf dat ik niet wat beter had gekeken.
paulus811
7 maanden geleden
Het is wel een beetje krom gepresenteerd. Je gaat er vanuit dat onder de streep een totaal staat van de bedragen erboven en niet van een andere kolom.