Waneer krijg ik het geld van de belastingsaangifte terug?

Ik was niet verplicht aangifte te doen en heb het voor 1 april gedaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij moet je rekening houden dat je dat geld terug krijg eind eerste volle week of begin 2e volle week van juni. ong. tussen de 5e en 15e
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is nog onbekend helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor 1 juli krijg jij het geld. Vorig jaar kreeg ik het op 6 mei.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook nog niets gehoord hoor. Ik las in een soortgelijke vraag dat iemand anders al wel de voorlopige aanslag ontvangen had. Ik ben even de wetten en regelingen ingedoken, maar ik kan nergens een termijn vinden waarbinnen de Belastingdienst een aanslag op MOET leggen. Die moet ergens staan, maar vooralsnog kijk ik er overheen.