Als ik bij de AH ga werken verdien ik 6,08 euro bruto. Hoeveel is dit netto?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

denk dat je er ongeveer 4 euro van over houd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt van je persoonlijke situatie af. Hoeveel uur ga je werken en hoeveel ga je dus verdienen op jaarbasis.

Als je niet boven de belastingvrije voet uitkomt hoef je geen inkomstenbelasting te betalen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op hoeveel uur kom je uit om geen inkomstenbelasting te hoeven betalen? Dit is mss handig om te weten voor de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het effect van de belastingvrije voet is al jaren vervangen door de algemene heffingskorting, je belasting wordt daardoor altijd berekend,maar d.m.v. de AHK kun je toch weer een stuk belastingvrij verdienen.
Dat ligt eraan hoeveel uren je maakt. Hoe meer uren, hoe meer belasting er relatief wordt ingehouden. Maar reken ongeveer op zo'n 30%. Dan zou je dus uitkomen op ruim €4,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er van af of je loonheffingskorting laat toepassen of niet. Als je het toepast zal het netto gelijk zijn aan bruto. Er ook van uitgaande dat het geen 38-uur functie is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als AH voor jou de scholieren/studentenregeling wil toepassen dan betaal je over de eerste € 1.600 bruto per kwartaal geen belasting.
Op jaarbasis is bruto € 6.400 vrij.

Toegevoegd na 40 seconden:
Eeen belastingvrije voet bestaat niet meer.