Mijn ex-man heeft in 2010 de woning verlaten en heeft nu zijn domicilie elders. Toch ontving ik nog een gezamelijk aangifteformulier. Hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk heeft uw man niets doorgegeven aan diverse instantie,s.

Het is nog best mogelijk dat hij nog bij u staat ingeschreven met alle gevolgen van dien.

(toeslagen etc)

ff checken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het aangifte formulier gaat over 2010. Toe was je nog gedeeltelijk samen. Maar je kunt ook aangeven dat je alleen aangifte wilt doen dus gescheiden aankonsten
ronron1212
12 jaar geleden
Een gezamenlijk aangifteformulier bestaat niet.
Het is of een formulier t.n.v. jezelf met je BSNnummer en daarnaast de vermelding van de naam van je partner en zijn BSNnummer of andersom.
Als je dus 2 aangifteformulieren hebt gekregen (van jezelf en van hem), moet je eens bij de gemeente navragen of hij nog op je adres staat ingeschreven en zo ja melden dat hij is vertrokken. Hij kan dan ambtshalve worden uitgeschreven als zijn nieuwe adres niet bekend is.