Waar vind ik iemand om de belastingaangiftes te verwerken?

Ik ben op zoek naar een persoon met goede kennis van zaken die beroepsmatig met de belasting werkt. Het betreft meedere jaren aangifte, het is voorheen meerdere anderen niet gelukt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Wel eens gedacht aan een accountant, of belastinginspecteur...

Als je overigens met die stapel gewoon naar het belastingkantoor gaat helpen ze je overigens ook. De Belastingdienst is er niet om alleen geld te innen. Ze zijn er ook om de mens te helpen met vragen en/of problemen...

Een vriendin van mij gaat ieder jaar naar het Belastingkantoor waar haar aangifte gewoon netjes word ingevuld...

Maar als je in de buurt woont wil ik je ook wel helpen hoor...

Toegevoegd op 08-06-2009 07:59:20
En anders heb ik in de regio ook nog wel wat relaties zitten die dit professioneel doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een goede belastingconsulent kan wel uitkomst bieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hopelijk ben je lid van het FNV, zie link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dan is het ook nog kosteloos..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, wat wil je nog meer?
Ik wil het wel voor je doen. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boekhouder, belastingconsulent en sommige verzekeringsagenten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik beroepsmatig werkzaam als belastingadviseur. Indien je uit de regio Noord-Brabant komt dan kan ik je wellicht verder helpen.