Ik wil niet dat iemand geld op mijn rekening stort, kan ik giften blokkeren?

een jaar geleden
in: Bankieren
5.5K
LeonardN
een jaar geleden
Je zou het even met je bank kunnen bespreken en kijken of ze specifieke rekeningnummers kunnen blokkeren.

Antwoorden (1)

Hallo Oelewapper, met iemand bedoel je een specifiek persoon denk ik. Als dat zo is dan kun je kontakt opnemen met je bank en die specifieke persoon met zijn/haar specifieke rekeningnummer blokleren. Dit kun je ook zelf bij instellingen bij jouw bankrekening doen, dit verschilt per bank. Bij mijn bank kan ik bij "zelf regelen" en dan "incasso en transacties" namen en rekeningnummers invoeren en daar een blokkade opzetten. Ik weet niet of je ook een algemene blokkade tegen giften in het algemeen op je rekening kunt zetten.
een jaar geleden