Wanneer word het bedrag overgemaakt ?

Een vraag je ik heb maandag geld gestort van een Belgische rekening naar een Nederlandse rekening ik heb dit gestord om 15:30 op maandag volgens de site staat er ( 1werkdag na ontvangst van je opdracht) wanneer zal dat geld dan op de Nederlandse rekening komen dinsdag woensdag of donderdag ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Bankieren
1.6K

Antwoorden (1)

Je kunt 15:30 bestempelen als eind van de dag, met een verwerkingstijd van 1 werkdag zou je dat kunnen interpreteren als een volledige volgende dag zodat je het woensdag op de Nederlandse rekening mag verwachten, in andere valuta is het overigens altijd twee werkdagen omdat de valuta door de bank ook ingekocht moet worden.