Tot hoelaat kan je een staatslot kopen?

Tot welk tijdstip kan je een staatslot kopen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Tot de winkel sluit.

Antwoorden (1)

Op oudejaarsdag tot 19.00 uur kun je een staatslot kopen.
https://staatsloterij.nederlandseloterij.nl/spel/tot-hoe-laat-kan-je-een-staatslot-kopen
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
Maar, de meeste winkels sluiten om 17.00 uur. Dus zoek maar wel eerst even op of de winkel waar jij het wilt gaan halen wél tot 19.00 uur open is.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hier:
AH op 31/12 tot 18.00 uur open (op 01/01 om 12.00 weer open)
Jumbo op 31/12 tot 21.00 uur open (op 01/01 om 07.00 weer open)
De moeite waard om het even te checken.