Wat kan ik voor me moeder verrassen?

Vandaag is moedersdag. En ik heb niks voor haar )=
Ik was het helemaal vergeten. Nou ja, ik dacht er ook niet aan.
En ik heb helemaal geeen enig idee wat ik voor haar moet gaan verrassen. :(

Toegevoegd na 4 minuten:
P.S Ik ben 13 jaar oud. Dus ik woon bij mijn ouders xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lees in je profiel dat je 13 bent. Misschien kun je dat er beter even bij vermelden, anders krijg je vreemde antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, heb ik ook gemerk. ;D

Het beste antwoord

Schrijf een gedicht en vertel erbij dat je moederdag bent vergeten, maar dat je haar nooit zult vergeten en dat je heel veel van haar houdt!

Moeders hebben liever zoiets dan een afgezaagd cadeautje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Met jouw komst??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een hele lieve dikke knuffel, en jouw uitspraak dat je van haar houdt, zal ze ook wel erg tevreden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een bon: goed voor 10 keer afwassen, kamer opruimen oid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een soort tegoedbonnetjes, waar klusjes op staan die jouw moeder helemaal niet leuk vindt. Als ze die gebruikt moet jij dat klusje dus voor haar doen. Misschien is het niet zo leuk voor jou, maar wel voor jouw moeder! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook :'(
Tegoedbon voor klussen is altijd goed.

Ook:
Even nadenken over: waar krijg je de meeste moppers over van je moeder?

Dan schrijf je een bonnetje met goede voornemens daarover.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je nog een dood bobbons bij een benzinepomp halen, of anders een extra dikke knuffel,en de belofte dat je deze week zonder mopperen de karweitjes doet, die je eigenlijk niet leuk vindt.
Of maak een kaart dat je lekker samen een ijsje gaat eten in de stad (als ze dat lekker vindt)

Toegevoegd na 33 seconden:
bonbons dus he,
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dood??? haha!
anneliez
13 jaar geleden
het is al middag, dus ik zou wakker moeten zijn, helaas kan ik het niet meer veranderen
ik ben 20 en heb vorige jaar met vaderdag een tekening gemaakt zoals ik in de kleuterklas tekende dus een rond hooft met streepje als lichaam je kent dat wel hoe kleuters tekenen ;) ik vertelde hem hier was je vroeger ook blij mee daardoor moest hij wel heel hard lachen ;)
Het gaat niet om een cadeau het gaat erom dat je iets doet of iets heb gemaakt wat je uit liefde heb gedaan ;)
volgens mij heetf hij mijn tekening bewaard XD ;)

Toegevoegd na 1 uur:
hoofD sorry spellingsfout haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, een gedichtje maken (of je zoekt een moederdagversje op internet) en dat leer je uit je hoofd. Dan maak je een diepe buiging voor je moeder en gaat het vers declameren.
Heel erg nostalgisch, maar ze zal het vast waarderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga een lekkere appeltaart voor haar bakken nu,of een andere taart die ze lekker vindt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeders zijn altijd blij met een lief kaartje.