Hoe hoog komt gemiddeld consumentenvuurwerk in NL?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10.3K
ronron1212
9 jaar geleden
plusminus 60 meter
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Effecthoogte?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/wetenschap/techniek/vraag/477648/hoog-nederlands-consumenten-vuurwerk http://www.goeievraag.nl/sport-spel-recreatie/overig/vraag/183686/hoog-gaat-vuurpijl\ In de eerst gegeven link wordt door immetjes 10-80 meter genoemd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cakes gaan vaak maar tot zo'n 30-40 meter, vuurpijlen iets hoger.
Reddie
9 jaar geleden
@Maarten2212 , je verwijzingen zijn natuurlijk niet erg zinvol.
Een verwijzing naar iets wat iemand ooit gezegd heeft.
Zo kun je alles beweren / bewijzen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Reddie
De reden dat ik het heb neergezet is dat het een indicatie is voor Erwin. Als het een antwoord geweest zou zijn geweest had ik het natuurlijk moeten kunnen bewijzen, wat ik niet kan met de informatie die in beiden bronnen staan.
ronron1212
9 jaar geleden
Ik woon ongeveer op 60 meter hoogte en zie met oud en nieuw dat er niet veel is wat iets hoger komt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks allemaal

Het beste antwoord

Verschilt erg per pijl, een babypijl komt misschien 15 meter de lucht in, maar een pot waarschijnlijk ±50 meter.

Maar ik kan niks met zekerheid zeggen, ik heb enkel hier en daar vage hints over de hoogte vernomen.