Hoeveel mensen zitten maandag met hun boerenkiel of andere uitdossing aan op hun werk?

Met Carnaval is het in veel plaatsen in het zuiden gewoon dat mensen met Carnavalskleding naar hun werk in winkel of kantoor gaan. In welke plaatsen is dat gebruikelijke en hoeveel mensen doen dat eigenlijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heel veel winkels en bedrijven zijn in Limburg dicht. Wie moet werken gaat verkleed Toegevoegd na 3 minuten: het aantal dat niet verkleed is is klein

Bronnen:
http://rkkerk.nl/abc/detail_objectID266783.html

Mijn dochter woont in Den Bosch, daar zijn heel veel (kleine) bedrijven dicht. Afgelopen week zag je al overal mensen met een carnavalsjaal op straat met de bekende rood-wit-geel kleurstelling op straat lopen. In het bedrijf van mijn dochter is maandagmorgen iedereen aanwezig in carnavals-outfit. Maandagmiddag sluiten ze en dan zijn ze allemaal op weg naar de Carnavalsoptocht van Oeteldonk!

Ik werk in Den Bosch en het hele centrum is dicht, dus dat wordt nix met werken. Bij ons gaat al jaren met carnaval de deur op slot. Wij krijgen 8 uur van de baas en hebben 8 uur verplicht ADV.

Niemand, want in het zuiden is carnavals maandag alles gesloten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100