Waar kan je een hartjesketting kopen?

Ik wil graag een hartjesketting voor mijn vriendin kopen, graag onder de 20 euro houden... Het liefste een winkel, dus zodat je ook eventueel gewoon naar de stad kan gaan.

Sorry, ik heb geen idee in welke catagorie deze moet!

Toegevoegd na 2 minuten:
Het gaat om het idee; niet om de prijs..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Claire's
Bijou Brigitte
Lucardi
Primark

Al zou ik de laatste niet doen, ze gaan heel snel stuk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Lacardi heeft filialen in heel nederland, op de site kan je ook alvast kijken wat ze allemaal hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de DA, en Kruidvat heeft soms ook erg leuke kettinkjes! Moet je echt eens even kijken. Kleine en grote vooral bij de DA.

Toegevoegd na 2 dagen:
En ze zijn best goedkoop~!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij je plaatselijke juwelier hebben ze altijd wel leuke kettinkjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een alternatief. Een ketting met een hartje, waarin leds branden. De firma Velleman. (opgoogelen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je erg tuttige roze wil met een goedkope prijs moet je langs de Intertoys gaan Bij dat hoekje met alle oorbellen en kettingtjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb zelf eens bij lucardi een hangertje en de ketting gekocht voor een kleine 20 euro. Ga er eens kijken.. En als het toch duurder is; ze hebben het regelmatig in de aanbieding, dus even in de gaten.houden. Ook een optie; kijkshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Etos heeft momenteel 50% korting op kettingen mijn dochter heeft er 2 gekocht voor een vriendschapsketting samen met haar vriendin.Het is geen zilver maar wel erg leuk.Succes.