Hoeveel dagen zijn er nog vrij om een speciale dag te worden? Zoals de dag van de leerplicht, dierendag, sinterklaas etcetera

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zullen we stoppen bij 364? Anders is er geen normale dag meer over. Als alle dagen speciaal zijn, zijn ze niet meer speciaal!

Het beste antwoord

Zie bijgevoegde link voor het overzicht van wat er allemaal voor een speciale dagen zijn in dit jaar.

Elke dag die er niet op vernoemd staat is dus nog vrij om een thema aan te geven:

http://www.voorall.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=81&Itemid=91
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

één dag maar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoveel als je wilt. Natuurlijk zijn dagen met erg bekende feesten niet zo handig om te kiezen, maar er zijn heel veel dubbele themadagen.
Neem 21 maart, dan is het:
Internationale Dag tegen Racisme en Discriminatie
Internationale Dag van de Alleenstaande Moeder
Wereld Poeziedag
Dag van de Slaap
En het valt ook nog in de week van de lentekriebels.
Als je een dag zou willen waarop het alleen om dat ene thema gaat, heb je minder keuze, maar er wordt al volop gedubbeld, dus er kan nog oneindig veel bij.
Vraag is natuurlijk of we dat willen...