Is de Noordermarkt deze maandag (2de paasdag) open of niet? Het staat niet echt aangegeven.

Noordermarkt in Amsterdam(jordaan)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Pasen
5.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noordermarkt
1015 MD
Amsterdam
+31 (0)20-5524074
Noordermarkt website
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@sxiopo en...?

Het beste antwoord

Volgens de evenementenkalender is de Noordermarkt niet open 2e paasdag (de andere markten in Amsterdam ook niet). De meeste winkels zijn echter wel geopend.

Toegevoegd na 2 uur:
Misschien dat-ie zo wel werkt:

EVENEMENTEN VANDAAG Tweede 2e paasdag 2011 is op maandag 25 april ...Tweede 2e paasdag 2011 is op maandag 25 april Feestdagen, datum, Gedenkdagen Pasen paasdag pinksteren pinksterdag Hemelvaart hemelvaartsdag Moederdag ...
www.evenementenvandaag.nl/...open.../tweede-2e-paasdag.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
link werkt niet