Wat zijn enkele dingen die je koopt of maakt als een traditie om de feestdagen?

De vakantieperiode is een geweldige manier om gezinnen verenigen per jaar. Het cultiveert tradities die uniek zijn voor ieder van ons, waardoor de viering van het jaar komt een einde. Hier is jouw kans om te delen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Kerst

Het beste antwoord

Een spelletje uno.

Oliebollen bakken met ons gezin, en de zoon die zich op dat moment klem eet hierin.

Traditie om de kerst heen kerstboom, en stapels kerstkaarten schrijven.

Sinterklaas pepernoten

Pasen chocolade-eieren

Oud en nieuw Drank!

Maar als traditie bakken wij vaak kippenvleugeltjes ter herinnering aan mijn vader die dit heerlijk vond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik koop vooral veel chocolade in aanloop naar de feestdagen om mijn chocoladeverslaving te kunnen onderhouden. Niet zo zeer omdat de feestdagen me werkelijk helemaal niet kunnen interesseren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een traditie van mij om nooit elk jaar dezelfde dingen te kopen.
Wij vieren kerst in de familie door ieder voor elkaar een klein kado'tje te kopen, maar ik doe altijd mijn best om fantastische dingen uit te zoeken die niet verwacht worden, maar verrassend doordacht zijn en perfect bij diegene passen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik sta elk jaar 30-31 december een halve dag in de keuken om die gigantisch smerig te maken zodat we ons weer klem kunnen vreten aan oliebollen, appelflappen en ananasbeignets.
Kerst is voor ons een soort familie reünie, samen komen en samen iets heerlijks bereiden wat we dan weer met z'n allen opsmullen. hoeft niet veel of duur te zijn, als het maar met zorg en liefde bereidt is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwe spelletjes. Zodat we met de kerst heerlijk kunnen genieten van het gezellig samenzijn. Overigens komen die spellen ook de rest van het jaar de kast wel uit maar met kerst is het nét iets specialer ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kans is om MIJZELF te delen, meer kan ik niet delen, maar dan moet ik het wel doen... MIJZELF delen is het hoogste wat te delen is, en ook het enige...

Welk feest of welke dag het ook is, ik deel mee, ik deel mezelf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben echt gek op oliebollen die horen er gewoon bij.
normaal drink ik bijna nooit maar oudjaarsavond even een wijntje of zoiets dat is ook wel lekker voor de sfeer