Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je en je eentje ook leuk kerstavond dootbrengen zonder eenzaamheid te ervaren of alleen zijn te ervaren, hoe?

Toegevoegd na 27 minuten:
doo'r'brengen, jeetje wat een schrijffoutje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kerst
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat hangt helemaal van de persoon af, persoonlijk heb ik er nooit moeite mee gehad, heb verschillende ' kersten' alleen doorgebracht was mijn eigen keuze, ik vond het heerlijk. Maar kan me voorstellen dat als het niet je eigen keuze is het minder leuk kan zijn.
Je kan het ook relativeren, zo bijzonder is het niet, veel mensen zitten tegen hun zin verplichte bijeenkomsten uit.
Doe iets waar je anders niet aan toekomt, dat dikke boek, die dvd's die je nog wil kijken, brei een sjaal en maak een kruiswoord raadsel.
Ik kroop altijd heerlijk in ' mijn eigen wereldje' met een boek, muziek,tv, luieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik weetnie of je alleen thuis wil blijven anders kan je misschien een leuke (kerst)film gaan kijken in de bioscoop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan naar de kerstnachtdienst gaan in de kerk, ben je niet alleen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht altijd van wel tot ik twee jaar geleden op tweede kerstdag ziek was en noodgedwongen niet mee ging naar het familiediner bij mijn broer en zielig en alleen thuisbleef...
Dat viel me zo ontzettend tegen, vooral het feit dat je weet dat bijna iedereen wel met anderen is en jij zielig en alleen thuis (en nog ziek ook).

Kerstavond zal het gemis misschien iets minder zijn, maar juist bij het feest van licht, warmte en gezelligheid is alleen zijn helemaal niet leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dat kan best. Je hebt alle tijd voor jezelf en hoeft met niemand rekening te houden. Dus je koopt iets extra lekkers alleen voor jou. Je steekt een kaars aan, alleen voor jou. Je zet mooie muziek op waar niemand je bij stoort. Je pakt een fijn boek, zet je mobiel uit en en de tv ook.En de computer ;) Met een dekentje om op de bank: FEEST!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
precies! +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding