Waar maak ik uitgaansvrienden?

Ik ben gek op de club/discotheek en sta er het liefste om het weekend. Helaas zijn mijn vrienden hier niet zo van. Ik vind dat echt zeer jammer en hoop eens een vriendin of vriend te ontmoeten die ook van het clubben is. Iemand tips? Ik ben bang dat dat steeds moeilijker wordt om bevriend te worden met iemand die ook zo van t clubben houdt, want we worden steeds ouder.

een jaar geleden
1.9K
Ritsuka
een jaar geleden
Spreek mensen aan in de club of zoek een fkrum online voor mensen die van feestjes houden.
Antoni
een jaar geleden
@LoesLX, misschien is Partyflock.nl dan een goede site voor jou. Zie https://partyflock.nl/ en voor meer informatie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Partyflock.

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende manieren om uitgaansvrienden te maken:

Sociaal evenementen: Ga naar feestjes, festivals, en andere soortgelijke evenementen om nieuwe mensen te ontmoeten.

Clubs en hobbygroepen: Doe mee aan clubs of hobbygroepen die je interesses delen, zoals sport, muziek of film.

Werk en school: Maak vrienden op je werk of op school door samen te werken aan projecten en deelname aan gezamenlijke activiteiten.

Online communities: Word lid van online forums en sociale netwerken gericht op uitgaan en sociaal leven, zoals Meetup.

Belangrijk is om open en sociaal te zijn en nieuwe mensen aan te spreken. Het opbouwen van nieuwe relaties vergt tijd en moeite, maar als je bereid bent om jezelf bloot te stellen en deel te nemen aan verschillende activiteiten, zul je op den duur nieuwe vrienden maken.
een jaar geleden