Hoe word een stapel pallets van 48 meter hoog gebouwd?

Ik geloof niet dat ze allemaal los op elkaar worden gelegt tot het hoogste punt. Er moet toch soort van versteviging in zitten

5 jaar geleden
3.9K
Edraket
5 jaar geleden
Waarschijnlijk worden ze "in verband" gestapeld.
Daardoor is de stapel redelijk stabiel.
https://agrarisch.aanbodpagina.nl/betonblokken-stapelblokken-legoblokken-betonplaten

Antwoorden (2)

Ze worden gewoon gestapeld zonder ergens mee te worden vastgezet. zie link met filmpje
5 jaar geleden
ze worden gestapeld door mensen soms machines ze worden niet met iets vastgezet daar door is er kan dat hij omvalt.