Is het op halloween dagen in Walibi rustig voor 18:00? (dan begint de fright night)

Want ik wil namelijk in veel achtbanen gaan en ik vind Fastlane te duur.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik ben op de eerste zaterdag a fright night geweest. Het was de hele dag regen. En toch ontzettend. Alle achtbanen hadden een wachtrij van minimaal 1 uur.
Zelfs bij de ingang, we waren er om 11:00u stonden we een uur in de rij om binnen te komen. Omdat iedereen gecontroleerd werd.
Ik heb gehoord dat de andere fright night weekenden nog drukker waren.

Het beste antwoord

In de ochtend en doordeweeks is het normaal vrij rustig op frightnights (ik ben daar best vaak), alleen heb je nu het "probleem" dat veel mensen vakantie hebben. Het is in de vroege ochtend sowieso vaak rustig, maar als het mogelijk is, zou ik na de vakantie gaan (als er dan nog een frightnight isaar volgens mij niet).