Nee, maar echt lekker is het niet meer want de dooier is dan wat uitgedroogd en er kan een wat zwavelachtige geur vanaf komen. Maar voor door een slaatje ofzo of gevulde eieren kan het nog prima.
Als de héle dooier blauw is (en dan heb je ze echt minstens een kwartier te lang gekookt) zou ik ze niet meer eten. Het eiwit is dan ook net rubber en de dooier is zo droog dat je hem bijna kan roken.
Maar een klein randje kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, het betekent alleen maar dat het ei te lang was gekookt. eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet ongezonder dan gewoon eigeel van een gekookt eitje alleen is het wat langer gekookt of heeft het lang gelegen nadat het gekookt is