Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik terrecht voor groene, vrij grote (milde) pepers die op je pizzabol zitten?

Bij de Italiaan, vrij groot groen en niet zo sterk (mild dus)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

bij een Italiaanse winkel?
Italiaanse kruidenier?
gewone groentewinkel?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In bijna elke stad heb je wel een turkse winkel met mediteraanse producten, daar kan je dat soort dingen vast vinden.

Op pizzabollen zitten vaak de ingemaakte pepers, en niet de verse.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel Marokkaanse en Turkse winkels hebben ze, neem de pepers die ingemaakt zijn en laat je adviseren over de scherpte, want niet alle jalapenopepers zijn even mild...

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens mooi verhaal over die pepers... In Utrecht had/heb je op de Oudegracht Broodje Mario, die die broodjes bekendmaakte (iig in Utrecht). Alleen: destijds, decennia terug, wilde bijna niemand die pepers, dus de halve stoep lag vol vertrapte pepers.
Later vroegen ze standaard: 'Met of zonder peper?', en nu willen veel mensen ze juist weer wel ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms verkopen ze ze bij Chinese toko's , maar bijna standaard bij Turkse/ Marokkaanse winkels of kramen.
De pepers die ze hier verkopen zijn inderdaad totaal niet scherp. Toen ik ze in Praag eens kocht, brandde mijn tong bijna af! Dus..opletten waar ze vandaan komen, of eerst even een puntje proeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding