Is restaurant Martinus nu een apart bedrijf of is het onderdeel van het "van der Valk "concern?

Ik ben een van der Valk liefhebber en wil vanavond gaan eten bij een live cooking buffet. Nu zie ik op internet, dat bij het ene van der Valk hotel het restaurant Martinus heet en bij het andere van der Valk hotel gewoon van der Valk. Ik vroeg me daarom af of Martinus een onderdeel is van van der Valk concern of gewoon een apart bedrijf die in een van der Valk hotel de catering verzorgd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Restaurant Martinus is gewoon een v.d. Valk restaurant, het heeft enkel de naam gekregen van de oprichter van het v.d. Valk concern, Martinus van der Valk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Martinus valt gewoon onder Van der Valk. Zie bron.