Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom hebben veel vrouwen wat met Sisi

zodra het richting kerst gaat en de Sisi filmen er weer op beginnen te komen, word de tv al gereserveerd voor een avondje Sisi, terwijl mijn vrouw ze ook op dvd heeft

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jouw vrouw is niet veel vrouwen. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit van mijn leven een hele Sisi-film afgekeken, laat staan dat ik de tv ervoor reserveer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ook niet.
Kimath
15 jaar geleden
Ik heb die films nog nooit gezien, en ik kijk bijna nooit tv :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar jullie 3 zijn ook niet alle vrouwen;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, maar vraagstellers vrouw is ook niet alle vrouwn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Vrouwen zullen romantischer zijn aangelegd voor dit soort films. Sisi en Franz Joseph is precies wat ze mooi vinden. Om nog maar niet te spreken over het moment dat die kleine over het San Marco plein in Venetie komt aanrennen. Dan is het ieder jaar weer opnieuw snikken.
Dacht mijn vrouw een pleziertje te doen en heb haar de hele serie op DVD gedaan (ca. 5 jaar geleden). Hij zit nog in de verpakking. Snappen jullie het?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wel. Je hebt een vrouw die nou ook weer niet zó dol is op dat gezwijmel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fout... ze zou het liefst de hele dag alleen maar zwijmel films kijken.

Andere antwoorden (3)

Tja, als je keizerin bent heb je natuurlijk zowat alles wat je hartje kan begeren. Macht en geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dan heeft mijn vrouw de verkeerde man getrouwd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sisi is een personage dat echt geen bal geeft om geld en macht, en dat speelt ook helemaal geen grote rol in de film. Dat is absoluut niet de kern van de Sisi-films.
Technisch gezien heeft ze het natuurlijk wel, maar een verhaal over Hitler omschrijf je ook niet als een verhaal over liefde, omdat hij toevallig een vrouw had...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat moest ze dan met al die sieraden, die na haar dood trouwens verdwenen plots waren?
Maar dat terzijde... 't Kan wel zijn dat Sisi daar niet veel om gaf, maar wel de vrouwen die zo graag naar Sisi kijken. Verder speelt er natuurlijk altijd een knappe man in die film, en speelt 't zich af in mooie berggebieden. Allemaal heel romantisch. Samen met de macht en 't geld verkoopt zo'n verhaal wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze Sisi mooi vinden, omdat het gaat om een vrouw met macht. De knappe man, natuur en romantiek inderdaad wel.
Het is lekker romantisch wegdromen bij die films. Vrouwen zijn vaak meer van de romantiek dan mannen. Sisi is, omdat het al zo vaak herhaald is, inmiddels een mooie kerst/ nieuwjaarstraditie geworden.

Zelf kijk ik rond kerst altijd naar de honderste herhaling van de Home Alone films. Ook een traditie inmiddels.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ouderwets lachen samen met vrouw en kinderen (die zien er trouwens de humor te goed van in, beginnen hem al proberen na te doen)
mooie films, romantisch, kleding, de paleizen, kortom voor mij mogen ze ieder jaar wel op tv
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing