Wie weet er in de Achterhoek een geweldig feestje voor meiden die 12 worden?

Het feestje mag natuurlijk niet te kinderachtig zijn. Liefst wel een beetje betaalbaar (tussen de 10 en 15 euro per kind). Feestje wordt door 2 jarigen gegeven.

Toegevoegd na 46 seconden:
(niet 2-jarigen maar 2 feestneuzen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Misschien kun je de witte wieven tocht doen in Zwiep?
Is eng en leuk! (Wel 's avonds) Ga je daarna lekker patat met ze eten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie nu dat het alleen in de zomermaanden is. Maar ze hebben ook kompastochten enzo. Misschien ook leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien is dit iets voor jullie:

Welkom bij Farmfun

Op het melkveebedrijf ‘Nibbelink Holsteins’ aan de Nibbelinklaan 8 te Sinderen worden leuke activiteiten georganiseerd voor familiedagen, vrijgezellenfeesten, bedrijfsfeesten en kinderfeestjes.

Het melkveebedrijf bestaat uit ongeveer 50 melkkoeien en 40 stuks jongvee. De intentie van de nevenactiviteiten is burger en boer met elkaar in contact te brengen.

Wat kunt u bij ons verwachten:

Hoofdzakelijk veel lol.

Heerlijke koffie met zelfgebakken cake.

Genieten van de achterhoekse natuur.

Educatief bezig zijn.

Totale ontspanning.

Lichaamsbeweging op een leuke manier.

Ambachtelijke producten die direct en indirect met de melkveehouderij te maken hebben,

alles is terug te leiden naar de boerderij en de natuur.

De activiteiten: (Het gehele jaar door)

Kinderfeestjes: Een 2,5 uur durende belevenis op de boerderij.

Kinderboerengolf: Golf voor de allerkleinsten.

Fototocht: Op de fiets of wandelend.

Workshop Koe-knuffelen: De rust ervaren van het koe zijn.

Boerengolf: Lekker in de weilanden naar boerengebruik een partijtje golfen.

Rondleiding: Meekijken over de schouder van de boer.