Hoe kan ik aan een billboard komen, een poster dus die je op stations ziet bijvoorbeeld? Sommige zijn zo mooi!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Neem contact op met de PR of Marketing afdeling van het bedrijf.

Ik weet dat sommige bedrijven een hand-voorraadje voor speciale verzoeken in huis houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn dan geen posters van billboard formaat, maar wel van bushokje-formaat en je kan ze gratis krijgen!
http://www.jcdecaux.nl/page.php?cat=home&sub=home
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer te weten te komen welke firma die billboards plaatst en informee daar. Waarschijnlijk verwijzen die weer naar hun opdrachtgever en probeer je het daar weer. een ander maar tijdrovende optie is, op het station gaan wachten,tot de posters worden verwisseld en het dan vragen aan degene die dat doet. Ik wens veel succes!