Kun je huilen onder water? (P.S ik bedoel dan wel zonder een zwembril of iets anders wat je voor je ogen hebt tijdens het zwemmen.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Huilen is niet hetzelfde als tranen over je wang laten lopen, dat is hooguit een bijverschijnsel ervan.

Huilen is het totaal aan gedrag dat je hebt bij een intens verdriet, waarbij je snikt, kermt, en huilgeluiden maakt. Dat geheel is niet goed mogelijk onder water... maar het heeft niets te maken met een zwembril.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja, zie: http://www.goeievraag.nl/vraag/water-huilen.1666
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat weet ik wel zeker. De tranen zullen niet zichtbaar zijn, maar ik heb af en toe wel gehuild van de pijn (niet vaak) toen ik aan het waterpoloën was. Ik heb 16 jaar gewaterpolood en dan kreeg je wel eens een trap in je buik, of een elleboogje op je neus. Ik kan je verzekeren dat dan de tranen (ook onder water) eruit komen.