Als het Gelredome doet wat ze al jaren doen
dan kun je het beste veld kaarten nemen.
Deze zullen een paar euro duurder zijn maar je hebt wel meer uitzicht en bent dichterbij de artiest.
Als het goed is dan staan er ook stoelen op het veld dus als je moe bent toch kunt gaan zitten op een stoel.

Neem je een zitplaats op de tribune dan moet je het doen met een beeldscherm voor de tribune omdat je anders te ver weg van het podium zit.
Dan zie je hele kleine schimmen bewegen op het podium.

Het is jou eigen keus.
Ik wens je heel veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb een keer een concert van Coldplay in het Gelredome meegemaakt en wij stonden gewoon op het veld. Je kunt dan naar voren lopen als het kan en dat heeft ook wel wat.

Een nadeel was dat je de hele tijd in plassen met bier stond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veld!! Geen twijfel mogelijk, op de tribune zie je in de verte een paar poppetjes op een podium, terwijl het op het veld helemaal aan jou is hoe dichtbij je komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mits je geen moeite hebt met een langere tijd staan, zou ik zeker voor de veldplaatsen gaan! Ik ga er zelf ook heen, en heb ook een veldkaart. De sfeer en het zicht zijn allebei stukken beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het geluid is in het veld heel veel beter,
dat ervoer ik toen ik Rammstein vorig jaar in het Gelredome zag/hoorde.
de tribunes aan de zijkanten, daar was het geluid slecht.
en wat al gezegd is: ook de muzikanten zijn dichterbij.
in het veld is het meer 'beweeglijk'.
veel plezier en luistergenoegen!