Jozef van den Berg. Poppen speler. Begin 1980, was er een kindervoorstelling op TV van hem. Is er 'n site, waar deze voorstelling te zien is ?

Ik was er zeer van onder de indruk en zou het heel fijn vinden, om de voorstelling van hem weer eens te kunnen zien. Heb al gezocht op youtube, wiki, uitzending gemist. Helaas weet ik de naam van de kindervoorstelling niet meer. Maar wellicht heeft iemand een tip, op welke site ik nog meer kan zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OOOh, ik weet dat nog precies. Ik heb (als volwassene) ademloos zitten kijken!!
Ik hoop met je mee dat er een geweldig antwoord komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog even, volgens mij was het eind jaren 80/ begin jaren 90 toen ik de voorstelling op tv zag. In mijn herinnering was het op een zondagmorgen. Maar misschien heb ik wel een herhaling gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Pienemop,
Wat leuk, dat je reageerde.
Ik heb ook, net als jij, ademloos zitten kijken. Ik weet echt niet meer, wanneer ik de voorstelling op TV heb gezien. Het is al zo lang geleden. Nu maar hopen op een antwoord. Djimme heeft al een link gegeven, maar daar kon ik geen voorstelling van Jozef van den Berg op vinden.

Het beste antwoord

Het stuk wat je zoekt is waarschijnlijk Moeke en de dwaas (al zou het stuk "Appeloog" ook kunnen)
voor beeldmateriaal (hele shows) zal je dvd's of andere beelddragers moeten aanschaffen
een interview van jozef en een fragment van
moeke en de dwaas staat op www.cobra.be
bovenste link
een paar dvd's van jozef zijn te vinden op internet.
2e link is hier een voorbeeld van

Toegevoegd na 15 minuten:
nog een site met beeldmateriaal
de 3e link klikken en zoekveldje invullen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel

Andere antwoorden (2)

Hier kan je een uitzending terugkijken over Jozef van den Berg die in 2008 is uitgezonden. Misschien dat daar stukjes van de poppenshow worden laten zien. Anders kan je altijd nog terecht bij Beeld&Geluid in Hilversum. Zij hebben (bijna) alle beelden die ooit zijn uitgezonden op de Nederlandse televisie, dus vast ook wel de poppenshow!

De link naar het programma:
http://tvblik.nl/dossier/jozef-van-den-berg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben hier in Zutphen wel een Sjoerd van den Berg , poppenspeler . Verzorgt vaak in de vakanties voorstellingen voor kinderen in zijn theatertje in de Laarstraat,