Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar is uitgaan leuker, in Eindhoven of in 's Hertogenbosch?

Ben van plan om met een aantal vrienden eens in een ander deel van Nederland te gaan stappen, maar twijfel nu tussen Den Bosch en Eindhoven. Wat zijn jullie ervaringen en waar zou je liever uitgaan?

Het betreft allemaal gasten in de leeftijd 23-25 en komen zelf uit Noordwijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik zeg Den Bosch! Maar ik hou meer van alternatieve kroegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eindhoven... Den bosch is relatief klein tegenover Eindhoven en in Eindhoven heb je de uitgaansstraat Stratumseind.. vol cafes en leuke tentjes! zoiezo al leuk een keer gezien te hebben!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eindhoven!
Werk zelf in een kroeg in Den Bosch, en geloof me.. Daar is echt niet zoveel te beleven..
Als ik het goed heb zijn de sluitingstijden in Eindhoven ook iets later..
Plus dat je in Eindhoven veel kroegen dicht bij elkaar hebt zitten.. Als je de ene niet leuk vind, ga je naar de volgende.. In Den Bosch zit alles net iets verder van elkaar af..
Bovendien heb je in Den Bosch redelijk weinig kroegen waar de gemiddelde leeftijd hoger ligt als 19-20 jaar.. (Nu weet ik alleen niet hoe dat ik Eindhoven is..)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eindhoven, ofschoon ik voor Maastricht zou gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het leukst is eigenlijk hoe leuk je het zelf maakt
in de gegeven omstandigheden.
dan maakt het niet echt uit waar je bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding