Ik heb het serienummer van mijn Lowlands kaartje aan iemand gegeven. Kan deze persoon daarmee een barcode generen en zo toegang krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Eerst een wedervraag: Waarom zou je het serienummer van je kaartje aan iemand geven?

Ik denk dat je een compleet kaartje nodig hebt en niet alleen de barcode. Het zal wel loslopen... Vergeet niet je aankoopbewijs mee te nemen als ze je toch aan de poort willen weigeren. Kan je tenminste aantonen dat iemand je genept heeft...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er worden door de organisatie van Lowlands regelmatig kaartjes ongeldig verklaard omdat ze niet via het juiste kanaal gekocht zijn en er is dan ook een lijst waar op de ongeldig verklaarde serienummers staan, kan men checken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom heb je dan je serienummer weggegeven?