Zoekmachine op site van Dumpert geeft desbetreffend filmpje niet bij resultaten?

De zoekmachine op de site van dumpert geeft als je de titel exact invoert bij de zoekmachine deze niet weer. Iemand hier ervaringen mee en enig idee hoe dit kan? De zoekfunctie van goeievraag werkt wat dat betreft vele malen beter...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De dumpert zoekmachine doorzoekt alleen tags, die je onder de beschrijving van dat item vindt. Jammergenoeg worden deze bij dumpert nogal humoristisch ingevuld waardoor dingen terugvinden moeilijk kan zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De zoekmachine zoekt niet op de naam van bestanden? De zoekmachine werkt met een verkorte termenlijst ind e database, en de titel van het filmpje levert geen bijzondere woorden op die in de database staan?