Valt een witte hemd te veel op in de discotheek ?

Ik heb een witte hemd met zwarte stippen er op alleen valt dat te veel op met al die black light enzo ?

of is het wel te doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

In de disco kun je nooit teveel opvallen. tenminste als je niet verlegen bent. Wit shirt is prima. Zeker in combinatie met de zwarte stippen geeft het een mooi effect.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Je ziet wel gekkere kleding in de disco dan een wit hemd met stippen hoor...
En bovendien....opvallen in de disco, is dat niet de onschuldige bedoeling?
Veel plezier, gewoon doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dé manier om op te vallen in de discotheek, is om te proberen om niet op te vallen.

Wil je niet opvallen, doe dan gewoon iets leuks aan! Zoals... een wit hemd met zwarte stippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel nee gewon lekker doen wat jou goed lijkt anders even aan vriend/vriendin vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je valt wel op maar dat is juist vet, is dus echt niet gauw teveel hoor.. Maar als je je er niet lekker in voelt moet je gewoon wat anders doen natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er iets onder aan trekken van huidskleur of wit of zwart.veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Valt op, maar dat is leuk!

Toegevoegd na 44 seconden:
Het kan ook zijn dat het niet opvalt, als je in een wat simpelere discotheek bent, die niet alle lichtinstallaties hebben, dan valt je hemd niet op.