Is er onder u iemand die ervaringen heeft met de downloadsite 'grooveshark'?

Ik was laatst bij een bekende die deze site op had staan. Het leek te mooi om waar te zijn. Je tikt je muziek in en het speelt deze af..
Ik ben echter enigszins terughoudend en heb weinig kaas van computers gegeten, dus wantrouw e.e.a. al snel. Is dat terecht en kunt u me meer vertellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat is geen downloadsite. Je kunt er naar muziek luisteren.
De website is volkomen veilig.
13 jaar geleden
De site is absoluut veilig ik gebruik het voor mijn werk in een discotheek en doet het prima.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, nu wel! Ik heb de titel van een obscuur liedje ingetikt en kon kiezen uit 3 versies. Prima site en niks downloaden, gewoon afspelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip! ga ik ook uitproberen!