De Efteling kortingskaarten van de AH zijn in de vakantie toch ook geldig? Of zou je dan bij moeten betalen..?

De prijs tussen 'regulier' en 'Zeven Mijls Zomer' scheelt 2 euro.. Maar dan hoef je toch niet alsnog die lange rij in voor 2 euro bijleggen..? :s

Toegevoegd na 1 dag:
Gisteren naar de Efteling geweest, ik hoefde niks bij te betalen :) .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Als je de AH site er op naslaat staat er niet bij dat je bij moet betalen voor de zomer/vakantie:

# Per volle spaarkaart krijgt u 8 euro korting op 1 entreekaart voor de Efteling ter waarde van 29 euro.
# Maximaal 1 volle spaarkaart per entreekaart inwisselbaar
# Deze entreekaart met 8 euro korting koopt u alleen aan de kassa van een Albert Heijn-winkel en zijn niet te koop aan de kassa van de Efteling.
# De entreekaart is niet te koop bij de AH Boodschappen Webwinkel.
# De Eftelingpunten worden uitgegeven van dinsdag 6 april t/m 25 april 2010.
# Volle spaarkaarten kunnen van dinsdag 6 april t/m 20 juni 2010 worden verzilverd voor entreekaarten voor de Efteling.
# De entreekaarten zijn geldig t/m 19 november 2010.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je niks hoeft te betalen. En als dat moet, an moet dat volgens mij gewoon bij de albert theijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de AH efteling kaart hebt verzilverd van spaarkaart met punten naar officieel entreebewijs.
Dan hoef je niets bij te betalen.
Je betaalt €29 voor 1 entreebewijs, met de €8 van de AH hoef je dus nog maar €21 te betalen per entreebewijs.
Als je de spaarkaarten verzilverd heb in een officieel entreebewijs dan kun je met die bon tot en met 19 November de Efteling in.

AH spaarkaarten omzetten in een entreebewijs is nu niet meer mogelijk.