welke DS game is onbekend, maar wel heel erg goed. of gewoon een echte topper voor de NDS

Toegevoegd na 1 uur:
Ik hou niet van RPG, games met assecoires, en shooters. Ben dol op actie,puzzel en fun fames

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier zijn ze een tijdje helemaal van de leg geweest door Rhythm Paradise, ook bekend als Rhythm Heaven. Een heel ander soort spel maar super-verslavend. Plak wel even een beschermschermpje op je DS voor je er aan begint!

...I suppose...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt is een goede tip en heb er nu al veel plezier mee, wel moeilijk maar ook uitdagend

Andere antwoorden (3)

Wat dacht je van Guitar Hero on Tour... wel bekend, maar ook een topper...

of Asphalt 2 niet zo bekend maar wel heel goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder de Zelda's, Mario's en pokemon titels zijn dit de beste spellen:

Chrono Trigger
Advance Wars: Dual Strike
Jump Ultimate Stars
Castlevania: Dawn of Sorrow
Meteos
The World Ends With You
Elite Beat Agents
Kirby: Canvas Curse
Might and Magic: Clash of Heroes
Ouendan 2
Planet Puzzle League
Advance Wars: Days of Ruin
Castlevania: Portrait of Ruin
Metroid Prime: Hunters
Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies
Final Fantasy IV
Castlevania: Order of Ecclesia
Space Invaders Extreme

Moet natuurlijk wel even kijken welke type spel je zelf leuk vind: puzzels, actie, ect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een tijd erg verslaafd geweest aan de spellen van professor Layton:

Professor Layton and the Diabolical box (doos van Pandora)
Professor Layton and the Curious village

De laatste kun je echter alleen in het Engels spelen.