film king kong 1933 iemand weet wanneer hij zou te verkrijgen zijn in belgie of nederland?

king kong originele uit 1933 is uitgekomen op blu ray maar nergens zie ik wanneer belgie of nederland zal komen

Picture for question
2 jaar geleden
1.6K
LeonardN
2 jaar geleden
Ik vraag me sterk af of hier een Nederlandse (BeNeLux) release voor zal komen/is geweest. Daarnaast gok ik dat er weinig nut is voor Blu-ray release (qua beeldkwaliteit). Je kan hier gewoon de DVD met NL ondertitels kopen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/king-kong/1002004012991155/
SingingCoyote13
2 jaar geleden
overigens ik zie dat hij op youtube staat, gratis te bekijken
https://www.youtube.com/watch?v=c3vuz-OMF2g
en blijkbaar vindt google dit niet zo een groot probleem om dat
de film waarschijnlijk zo oud is.
Antoni
2 jaar geleden
SingingCoyote13, de vraagsteller wil de film waarschijnlijk zien met Nederlandstalige ondertiteling. De film van jouw YouTube-link heeft die ondertiteling niet.

Antwoorden (1)

Op blu-ray (daar vroeg je om) is 'ie te koop via amazon.nl:
https://www.amazon.nl/King-Kong-Edgar-Wallace/dp/B07895V7YQ
Amadea
2 jaar geleden
Mijn vermoeden is dat vraagsteller een uitgave met Nederlandstalige ondertiteling bedoelt. De Engelse versie is probleemloos te vinden, maar een vertaling?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden
Hmmm... in ging er vanuit dat op een .nl-domein de Nederlandse ondertiteling standaard was. Maar je hebt gelijk die is hier niet vermeld.
Ik vraag me af of de blu-ray met nl ondertiteling überhaupt wel (al) bestaat...