Gelredome Wallet: hoe krijg je je geld terug?

Ik heb nog geld op mijn Gelredome Wallet staan en ga dat toch niet meer gebruiken. Hoe krijg ik dat geld terug op mijn rekening?

2 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Log in met je account en klik op de homepage op de button "Beheer hier uw Wallet(s)". Kies in het overzicht voor Opties. Nu krijg je de optie het tegoed van je Wallet terug te laten storten op je bankrekening (IBAN). Om je tegoed terug te kunnen vragen moet je profiel volledig zijn ingevuld.
Het kan enkele dagen duren voordat het tegoed ook daadwerkelijk op je bankrekening is bijgeschreven.
SimonV