Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk level moet charmeleon zijn om te evalueren?

Hij is nu L34

Toegevoegd na 20 uur:
Ik heb nu charizard

Toegevoegd na 20 uur:
Ik heb nu charizard

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik heb nog nooit met een vuurpokemon gewerkt, maar wellicht is Charmeleon een van die jongens die pas in Charizard evolueert als je hem heen en weer stuurt naar een andere gameboy, met of zonder voorwerp, net als Alakazam enzo. En dat zou zeker vanaf een level tussen de 30 en de 40 moeten kunnen. In sommige spellen evolueert hij zonder hulp vanaf level 36. (zoals rood en blauw en geel).

Dus als je pech hebt, toch op zoek naar een andere pokemonfan en een linkkabeltje, als je ze echt allemáál wilt hebben.

Als je goed zoekt op verschillende walkthroughs met vermelding van welke versie je speelt, kun je het vermoedelijk ook nog wel ergens vinden. In
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja ik heb red dus dan zou het moeten lukken toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, gewoon nog even twee leveltjes er bij op gooien.
Waar slaat die min nou weer op ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jij hebt ook overal verstand van he?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, stippel, dat wilde ik ook net zeggen!! Dit hele verhaal is absoluut abracadabra voor mij. Maakt niet uit, ik ben de vragensteller niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Stippel ; ach, dat valt wel mee. Maar Pokemon, ja, daar ben ik vanaf het begin een groot fanvangeweest. De spellen dan. Ik heb ze ook tot en met ruby/emerald allemaal. Daarna kwam de DS, en die boeit me als apparaat al minder dus ja, dan kan je de spellen ook niet spelen he ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Welke min!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou, die min die ik op deze vraag heb gekregen.....dat duimpje naar beneden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ooh, dat snap ik ook niet. Hartstikke goed antwoord joh!

Andere antwoorden (2)

op level 36 evalueert charmeleon in een charizard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Charmeleon evolves from Charmander starting at level 16, and evolves into Charizard starting at level 36.

Oftewel hij evolueerd op level 36.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing