Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kent iemand de serie over drie vrienden op school, met een grote schuur waar ze proefjes deden?

Er is een serie van vroeger die ik me heel vaag kan herinneren, dus het kan zijn dat ik het gewoon een keertje heb gedroomd of zomaar bedacht heb vroeger haha. In deze serie ging het volgens mij om 3 vrienden (2 jongens 1 meisje????) en die zaten samen op school. Er was ook een grote schuur waarin ze allemaal proefjes deden en volgens mij kwamen er zelfs dinosaurussen in voor... Ook meen ik me een ondergrondse kelder te herinneren maar vanaf dat punt laat me geheugen me in de steek. Weet iemand over welke serie ik het heb? Bij voorbaat veel dank!!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Hoe lang geleden is dat 'vroeger' van jou? Was het een tekenfilm of werd er geacteerd? Nederlands gesproken of ondertiteld? Op welke televisiezender was het te zien?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het is best al een tijdje geleden, ik ben nu bijna 17, en ik denk dat ik misschien een jaar of 8,9 ben geweest. Het was geen tekenfilm, het waren wel echte acteurs. Het was zeker geen Nederlandse serie maar doordat het een kinderserie was werd het volgens mij wel Nederlands ingesproken. En wat de televisiezender betreft, ik denk dat het uitgezonden werd op Nickelodeon, maar het kan ook net zo goed Zapp zijn.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb eindelijk de serie gevonden waarvan ik denk dat jij bedoeld ik was er zelf ook erg lang opzoek naar ik denk dat je Wicked science bedoeld het was op Zapp te zien
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik weet volgens mij precies welke serie je bedoeld die meid was blond en heel slim en die schuur was volgensmij een geheime ruimte in school ze konden door een muur lopen (die was geprojecteerd ofzo)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Misschien 'De Schuur van Scheire'? Het zijn overigens drie volwassenen en dus geen kinderen in deze serie. Wel doen ze allerlei proefjes in een schuur. Ik weet niet of je dit bedoelt.
(Lees meer...)
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing